Tapahtumat
![]() |
Tilaisuus Seaportissa on ilmainen ja avoin kaikille jäsenille.
Ilmoittautuminen : alla olevilla lomakkeilla. Huom. ainoastaan kokoukseen osallistuva, täytä vain lomake 2, Kokoukseen ja risteilylle osallistuva täytä lomake 1.
pe 24.11.23 Hotel Seaportin kokoustilassa
Toinen poikkikatu 4, Turku.
Klo 16:30 alkaen
Syyskokouksessa käsiteltävät sääntömääräiset asiat:
Vuoden 2024 toimintasuunnitelma ja talousarvio, toiminnan tarkastajien valinnat hallituksen jäsenten palkkioiden suuruus ja paikalla olevien vuoden 2023 aikana 50v ja 60v täyttävien muistaminen
---------------------------------------------------------------------------
Syyskokoukseen osallistuvalla on mahdollisuus ilmoittautua mukaan myös risteilylle, Baltic Princess laivalla! Omavastuuhintaan 45€
Risteilyn tiedot:
Risteily Baltic Princess/Tallink Silja
lähtö pe 24.11.23 klo 18.30 Turusta, paluu 25.11.23 klo 16.30 Turun satamaan.
Risteilyyn on varattu yhteiset ruokailut: perjantaina 24.11.23 päivällinen Grande Buffet klo 18.30
ja lounas Grande Buffet lauantaina 25.11 klo 14.00 (paikallista aikaa).
Muista ottaa mukaan virallinen henkilökortti tai passi.
Hytit ovat 2 ja 4 hlö:n hyttejä, valitse ilmoittautumislomakkeella mieluisampi ja mahdollinen kaveritoive!
Huomioi, että molempia hyttejä rajoitetusti, toiveet huomioidaan, mutta ammattiosasto pidättää itselleen oikeuden järjestää osallistujat hytteihin.
Ilmoittautuminen tapahtuu lomakkeella ao226.tehy.fi/tapahtumat sivulla.
Sitova ilmoittautuminen tehtävä 20.10.2023 mennessä.ja risteilyn omavastuu 45€ maksettava ilmoittautumisen yhteydessä, yhdistyksen tilille:FI3557169020026717, viestillä "Baltic Princess"
Omavastuuta ei palauteta, edes sairaustapauksissa !
Huomioithan, että 20.10.2023 jälkeen tehdyistä peruutuksista ammattiosasto voi periä osanottajalta todelliset kulut (131€), jos kyse on kuitenkin äkillisestä sairastumisesta ja haluat esittää lääkärintodistuksen, voidaan hallituksen päätöksellä perimisestä luopua.Näin turvataan jäsenille ilmaisten/lähes ilmaisten tapahtumien jatkuminen ja rahoitus, sekä mahdollisimman monen halukkaan mukaan pääsy!